Zwroty i reklamacje
ZWROT
Konsument ma prawo dokonać zwrotu Towaru w terminie do 14 dni od daty zakupu. Zwrot rozliczony zostanie w takiej samej formie w jakiej został dokonany zakup.
- Pobierz formularz zwrotu dostępny
- Po uzupełnieniu wyślij formularz na nasz adres mailowy lub dołącz go do paczki wraz z paragonem.
- Zaadresuj i wyślij (za pomocą kuriera) paczkę na nasz adres:
Martyna Marzec HOMEMAKS.PL ul. Kościuszki 8b 55-140 Żmigród
REKLAMACJE
W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.
- Reklamacje należy złożyć na nasz adres mailowy: plonmaks24@gmail.com
- Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.
- Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.
Po uznaniu reklamacji prosimy o odsyłanie paczek (za pomocą kuriera) paczkę na nasz adres:
Martyna Marzec HOMEMAKS.PL ul. Kościuszki 8b 55-140 Żmigród